نمایش منو و دسته بندی
بستن

اسپری نانو بوگیر سیگار

Cigarette Nanoboider Spray

قیمت محصول

119,000 تومان
34 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

اسپری نانو  بوگیر سیگار

جهت از بین بردن و حذف بوی سیگار از خودرو و

سالن بیلیارد ، قهوه خانه ها ومحیط های آلوده به بوی سیگار

رایحه محبوب و سبک کاج


قیمت : 119000 تومان



نوترال اسموک، یک فناوری کاملا ایمن و فوق العاده است که هیچگونه مشکل زیست محیطی ایجاد نمی نماید.  با یک بار استفاده از نوترال اسموک ، بوی سیگار کهنه تثبیت یافته و نفوذ یافته در اجزای داخلی خودرو از بین رفته و رایحه محبوب و سبک کاج جایگزین آن میگردد.  اجزاء موثره نوترال اسموک بر پایه روغن ها و عصاره های استخراجی از گیاهان و درختان فرموله شده و فاقد فرمالین ، رنگ های مصنوعی و طبیعی ، آنزیم، پارابن ، الکل ، مواد سمی بوده و پس از اتمام فرایند هیچگونه تحریک پوستی و تنفسی ایجاد نمینماید.

کاربرد :
جهت از بین بردن و حذف بو از خودرو ، سالن بیلیارد ، قهوه خانه ها ومحیط های آلوده به بوی سیگار

طریقه مصرف :
به اندازه کافی از نوترال اسموک ترجیحا روی کف پوشهای خودرو اسپری کنید تا مطمئن شوید میزان مصرف شده منابع بو را خنثی مینماید. تعداد دفعات اسپری میتواند ۴ تا ۱۰ مرتبه ( پاف) براساس میزان شدت بو متغییر باشد سپس فن چرخش داخلی را روشن نموده واز خودرو خارج شده ، درب خودرو را بسته و برای ۳ تا ۵ دقیقه در این حالت قرار دهید. در صورت عدم استشمام بو با آرامش از رانندگی بدون بوی سیگار لذت ببرید.
به محض اسپری نمودن نوترال اسموک ، ترکیبات آلی موجود ، در محیط پخش شده و به عامل اصلی بو اتصال یافته ، بو را جذب و سپس با آن واکنش میدهد که ملکول های جدیدی تشکیل میشوند . سپس ساختار بو شکسته شده و با شکسته شدن این ساختار ، ملکول های بزرگتر ، غیر فرارتر و بی بوتر ایجاد میشود که در نهایت منجر به از بین رفتن بوی سیگار میگردد.

احتیاط :
پس از اسپری نوترال اسموک از خودرو خارج شوید و از استنشاق آن خودداری کنید. – از پاشش مستقیم روی لباس ، اجزاء چرمی ، پلیمری و پارچه ای خودرو اجتناب نمائید. – از پاشش بر روی چشم و پوست خودداری نمائید.


قیمت : 119000 تومان



ویژگی های اسپری نانو بوگیر سیگار:
- حذف کامل بوی سیگار در اتومبیل و سایر محیط ها
- بدون ایجاد حساسیت برای افراد پس از استفاده   
- غیر سمی و سازگار با محیط زیست     
- سرعت بالا در ازبین بردن بوی بد 
- فاقد مواد مضر شیمیایی
- دوستدار محیط زیست



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 119000 تومان